Ladda, betala och njut. Non service, non sconto, mille millioni

Genom dörren kommer kunden, tvättar sitt hår själv och utan uppmaning, har med sig kaffet själv och blir sedan av mig klippt med ett perfekt, snyggt och underbart resultat. Sedan greppar kunden själv och utan uppmaning fönen, torkar, sprayar eller vaxar. You name it. Förpackningen fixar man själv. Innan kunden går borstar denne av sig själv, städer upp , betalar 400.- Kronor i en automat istället för det vanliga priset. Jag kan därmed klara fem kunder i timmen, omsätta 2000.- då jag normalt gör mindre än hälften. PERFEKT! Om sedan mina kunder i betalautomaten endast slår in 100.- för tjänsten, blir det nya lagar, jakt och dom samt dryga skadestånd! PERFEKT!

Varför skall man inte ta hudlöst betalt även om kunden gör allt själv? Lyssnar, laddar hem och förpackar sin ljudfil. De som inte sporrar jagar vi med skadestånd! SKIVINDUSTRINS sätt att hantera sina kunder.
Vem tror här att en Figaro kan tillämpa samma kundförakt och tro sig behålla dessa? Nä, eller hur? Fildelning är dock inte modellen, jag har slutat med det för flera år sedan, men konsumentens svar på ocker och respektive ratade branch måste hitta en produkt och prisnivå  vi alla är villiga att betala för.

Natten var tung, rytmerna likaså men huvudet förvånansvärd lätt och ikväll hägrar Tennstopet efter avslutad stylingpass på Hyacint som redan nu laddar med sin gedigna kunskap kring svallets vågar. Hon vet, är expert.... 25 år med en Figaro vid sin sida skapar en expert! Figaro själv är ju då expert i fastighetsbranchen. Hyresnivåar, kvadratmetrar, business....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0