Sju år i torktumlaren.

 Sju år.
 
Yes smaka på det! Sju år har gått och jag är tillbaka. 
 
Det vore väl på sin plats att här berätta varför, vad som hände dessa år och vad livet haft med sig. Det skulle ta ytterligare sju år att skriva ner allt så ni får fragmentariske svar under läsandets gång under de kommande inläggen. 
 
Skulle väl kunde säga; "helt jävla fucking crazy" om allt som hänt.
En skilsmässa som jag inte kommer att skriva om, då skitiga bukar tvättas privat och groll inte känns konstruktivt. 
En period om "in between wives"  med hårresande (passande som figaro) superhöghastighetselektodunkande tornadokul, som ni säkert får läsa lite om. Hade jag inte rynkor, fick jag några som dock var värda det. 
En kärlek som en orkan som lärt mig vad kärlek är, som jag kommer kommer tjata om.
Ett bröllop och slutligen ett nyvunnet liv som fick "back in the day" att låta blekt..... 
 
OK nog med tjat, nästa inlägg påbörjas utan referencer till vad som hände, men utifrån vad som händer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0